آتشکار ، اکران مي‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آتشکار ، اکران مي‌شود
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 26
نویسنده : مولوی
فيلم سينمايي «آتشکار» ساخته محسن اميريوسفي به زودي در گروه سينمايي عصر جديد روي پرده مي‌رود.

به گزارش مهر، اين فيلم بعد از پايان اکران «آدمکش» در گروه سينمايي عصر جديد به نمايش درمي‌آيد. «آتشکار» در بخش خارج از مسابقه بيست و هشتمين جشنواره فيلم فجر به نمايش در آمد. اين فيلم بعد از سه سال با توجه به سياست‌هاي دولت دهم و معاونت سينمايي رفع توقيف شده است.

«آتشکار» داستان يک کارگر آتشکار است که بر سر گرفتن تصميمي با روح پدرش درگير مي‌شود. حميد فرخ‌نژاد تنها بازيگر حرفه‌اي فيلم است که با چهره و گويشي متفاوت در آن بازي کرده است.

فيلم به تهيه‌کنندگي اميريوسفي و مشارکت مرکز گسترش سينماي مستند و تجربي توليد شده و عوامل آن عبارتند از فيلمبردار: ساعد نيک‌ذات، تدوينگر: هايده صفي‌ياري، طراح گريم: محمدرضا قومي، مدير توليد: سعيد هاشمي و عکاس: عبدالله عبدي‌نسب.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: